PŁATNOŚCI I DOSTAWA
1. Wszystkie zamówienia wysyłane są kurierem UPS. Koszt przesyłki naliczany jest w zależności od wybranego rodzaju płatności.
- Za zakupy w Hurtowni można zapłacić w następujący sposób:
a. Przelewem na rachunek bankowy,
b. Za pośrednictwem systemu PayPal,
c. Za pośrednictwem systemu PayU.
- Dane do przelewu: K.A.A.P. Venture Piotr i Agnieszka Podszus S.C., ul. Jesienna 27, 05-502 Bobrowiec, BRE BANK SA, nr konta: 16 1140 2004 0000 3002 7487 9839.
- W przypadku zapłaty przelewem na rachunek bankowy towar wysyłany jest po wpłynięciu kwoty na rachunek. W tytule przelewu Klient powinien podać numer zamówienia. Koszt przesyłki krajowej wynosi 16,00 zł.
- W przypadku płatności poprzez system PayPal lub system PayU Kupujący oświadcza i zapoznał się z zasadami płatności oferowanymi przez operatorów tych usług i będzie się do nich stosował.
- Koszt przesyłki krajowej w przypadku płatności za pośrednictwem systemów PayPal lub PayU wynosi 22 zł i dotyczy zakupów dokonywanych przez Internet gdzie płatność realizowana jest przy współpracy odpowiednio z firmą PayPal lub PayU.
- Darmowa wysyłka - Sprzedający pokrywa koszty przesyłki w przypadku złożenia w Hurtowni zamówienia na łączną kwotę 500 zł netto i dokonaniu płatności przelewem bezpośrednio z konta bankowego Klienta.
- Darmowa przesyłka nie dotyczy płatności on-line poprzez system PayPal lub PayU.
- W przypadku dokonania w tym samym dniu zamówień na obu stronach internetowych (www.scrapandart.pl oraz www.marthastewart.pl )w hurtowni Scrap & Art zamówienie wysyłane jest zbiorczo, co oznacza, że Klient tylko raz ponosi koszty dostawy.
- W przypadku opisanym w ust. 9 suma obu zamówień stanowi łączną kwotę uprawniającą do otrzymania darmowej wysyłki.
- Przy odbiorze paczki Klient zobowiązany jest sprawdzić, czy przesyłka nie jest uszkodzona. W przypadku jakiegokolwiek uszkodzenia, Klient zobowiązany jest w obecności kuriera otworzyć paczkę i sprawdzić, czy towar zamówiony przez Klienta nie został uszkodzony w czasie transportu. Jeśli produkty okażą się uszkodzone, wylane, pogniecione itp. Klient zobowiązany jest w obecności doręczyciela spisać protokół reklamacyjny (odmowa przyjęcia paczki i powód - uszkodzenie zawartości przez doręczyciela). W tym przypadku będzie to podstawa do złożenia reklamacji przez Sprzedającego u przewoźnika.
|